Айн Ренд-основоположниця філософської системи, назва якої — «об'єктивізм» Справжнє ім'я - Аліса Розенбаум.
це в той час коли марксисти-романтики, різні інженери, вчені, втікали з америки допомагати молодій радянській державі, ця дамочка прибула в сполучені штати з комуністичної росії і почала проповідувати капіталізм, як єдину систему працюючу для людського прогресу.
марксисти-романтики були переконані, що людей не можна використовувати для цілей отримання речей, навіть якщо ці речі потрібні іншим людям, соціальна етика стоїть вище за гроші, і моральність полягає у знищенні експлуататорського класу через якого багаті стають багатшими а бідні біднішими.
Затята прихильниця капіталізму Айн Ренд навпаки проголошувала бога-егоїзму і власного я, егоїстичну-любов( у неї поняття любові це як бізнес-угода) і стверджувала що метою життя є виключно особисте щастя.
Не читав ще її книги.
Ось цікава її фраза:
«Справжніми підкорювачами фізичних реальностей життя стали не ті хто вмів миритися з суворими умовами і спати на ложі з цвяхів, а ті хто винайшов спосіб проміняти своє ложе з цвяхами на пружинний матрац.»
От мені особисто цікаво яку характеристику вона дала б "Шекспірівському Шейлоху" , персонажу який символізує майбутню епоху змін , і прощання з ідеєю '' християнського братерства '', або яку характеристику вона б дала "Шекспірівському Тiмону Афінському" в його мізантропічному стані?
Виявляється Айн Ренд все таки вірила що у людини є моральні обов'язки, і моральна повинність.
При цьому не визнаючи ''Морального Наставника''
Не визнаючи "Абсолютного Морального Законодавця''
Hу тут уже навіть не доходячи до політико-економічних питань, філософ Клайв Льюїс спростував би філософію Айн Ренд у п'ятому розділі своєї книги "Чудо"))
це в той час коли марксисти-романтики, різні інженери, вчені, втікали з америки допомагати молодій радянській державі, ця дамочка прибула в сполучені штати з комуністичної росії і почала проповідувати капіталізм, як єдину систему працюючу для людського прогресу.
марксисти-романтики були переконані, що людей не можна використовувати для цілей отримання речей, навіть якщо ці речі потрібні іншим людям, соціальна етика стоїть вище за гроші, і моральність полягає у знищенні експлуататорського класу через якого багаті стають багатшими а бідні біднішими.
Затята прихильниця капіталізму Айн Ренд навпаки проголошувала бога-егоїзму і власного я, егоїстичну-любов( у неї поняття любові це як бізнес-угода) і стверджувала що метою життя є виключно особисте щастя.
Не читав ще її книги.
Ось цікава її фраза:
«Справжніми підкорювачами фізичних реальностей життя стали не ті хто вмів миритися з суворими умовами і спати на ложі з цвяхів, а ті хто винайшов спосіб проміняти своє ложе з цвяхами на пружинний матрац.»
От мені особисто цікаво яку характеристику вона дала б "Шекспірівському Шейлоху" , персонажу який символізує майбутню епоху змін , і прощання з ідеєю '' християнського братерства '', або яку характеристику вона б дала "Шекспірівському Тiмону Афінському" в його мізантропічному стані?
Виявляється Айн Ренд все таки вірила що у людини є моральні обов'язки, і моральна повинність.
При цьому не визнаючи ''Морального Наставника''
Не визнаючи "Абсолютного Морального Законодавця''
Hу тут уже навіть не доходячи до політико-економічних питань, філософ Клайв Льюїс спростував би філософію Айн Ренд у п'ятому розділі своєї книги "Чудо"))
No comments:
Post a Comment